Πληροφορίες αναφορικά με τις Παραγγελίες

1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε άποψη και δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την καταρτισθείσα σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση, να αναφέρετε τους λόγους υπαναχώρησής σας και χωρίς επιπρόσθετες επιβαρύνσεις, πλην των ρητώς αναφερόμενων στο Νόμο (ενδεικτικώς άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών κ.λπ.) Εάν αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που καταβάλατε για την αγορά των προϊόντων, καθώς και το ποσό που επιβαρυνθήκατε για τα έξοδα παράδοσης αυτών (πλην των συμπληρωματικών εξόδων αν επιλέξατε ακριβότερο/διαφορετικό τρόπο παράδοσης). Αναλυτική πληροφόρηση μπορείτε να βρείτε εδώ

Σημαντική επισήμανση: Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, πρέπει τα προϊόντα να επιστραφούν στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει τα προϊόντα και να είναι σε άριστη κατάσταση ενώ επιβαρύνεστε και με το κόστος της άμεσης επιστροφής τους, ως η Νομοθεσία ορίζει σχετικώς.

2. Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Αλλαγές στην παραγγελία σας μπορούν να γίνουν από εσάς σε οποιοδήποτε στάδιο, εφόσον βρίσκεστε στη διαδικασία παραγγελίας.

Μετά την υποβολή και πληρωμή της, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές σε αυτήν. Ωστόσο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται στους Όρους Χρήσης.

Σε κάθε περίπτωση, αν επιθυμείτε την ακύρωση ή τροποποίηση της παραγγελίας σας, μετά την υποβολή της και πριν την παράδοση των προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@thebodyshop.gr ή καλώντας μας στο 800 11 26 482 ή στο + 30 210 93 15 907 από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 π.μ. -16:30 μ.μ. (πλην αργιών).

3. Γιατί δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου;

Εάν δεν έχετε λάβει email που να επιβεβαιώνει την παραγγελία σας, μπορείτε είτε να ελέγξετε το status της παραγγελίας στο λογαριασμό σας, είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ και θα το ελέγξουμε εμείς για εσάς.

4. Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς;

Όταν ολοκληρώνετε μια online παραγγελία, θα οδηγηθείτε σε μια σελίδα που εμφανίζει τη σύνοψη της παραγγελίας σας και τους όρους πληρωμής και αποστολής. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση, σας στέλνουμε ένα email που επιβεβαιώνει ότι λάβαμε επιτυχώς το αίτημα της παραγγελίας σας. Εφόσον ελέγξουμε τα στοιχεία της, θα σας αποστείλουμε δεύτερο email, με το οποίο θα επιβεβαιώνουμε την αποδοχή αυτής. Μπορείτε επίσης, να μπείτε στον ‘Λογαριασμό’ σας και να ελέγξετε τις πρόσφατες παραγγελίες σας, επιλέγοντας την ενότητα «Οι παραγγελίες μου».

5. Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή της παραγγελίας μου;

Παρακαλούμε, ελέγξτε προσεκτικά ότι έχετε εισάγει σωστά τα στοιχεία της κάρτας σας. Για περαιτέρω διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά στο 800 11 26 482 ή στο + 30 210 93 15 907 από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 π.μ. -16:30 μ.μ. (πλην αργιών).

6. Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να δημιουργήσω λογαριασμό;

Ναι, μπορείτε να ολοκληρώσετε μία παραγγελία ως επισκέπτης, χωρίς να είστε υποχρεωμένος να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ακόμα και τότε θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ορισμένα από τα στοιχεία σας, προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, όπως το email σας και τη διεύθυνσή σας και για το λόγο αυτό αποδέχεστε ρητά τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σε κάθε περίπτωση τα στοιχεία δεν θα είναι περισσότερα από όσα θα χρειαστούμε για να ξέρουμε που θα στείλουμε την παραγγελία σας και θα έχουμε τη ρητή συγκατάθεσή σας για αυτό το σκοπό!

7. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τον τρόπο πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Εάν χρειάζεστε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, για οποιοδήποτε λόγο, σας παρακαλούμε να δείτε τις σχετικές οδηγίες στο ‘Δικαίωμα Υπαναχώρησης’.

8. Πώς θα επιβεβαιώσετε την παραγγελία μου;

Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο emails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Αυτό το δεύτερο email, περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες: Προϊόντα που αγοράσατε, πληροφορίες πληρωμής, τρόπο και στοιχεία παράδοσης, αριθμό εντοπισμού (tracking reference). Εάν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν λάβετε αυτό το email, ελέγξτε στο email σας τον φάκελο «Ανεπιθύμητα μηνύματα». Εάν δεν βρίσκετε το email και το χρειάζεστε, επικοινωνήστε στο support@thebodyshop.gr και θα το κάνουμε εμείς για εσάς. Μπορείτε επίσης να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας, εάν επισκεφθείτε το «Οι παραγγελίες μου», που θα βρείτε στον «Λογαριασμό», μετά την είσοδό σας σε αυτόν.

9. Τι γίνεται όταν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο ή μη διαθέσιμο;

Η εταιρεία μας θα ενημερώνει για τυχόν μη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις που θα αναρτώνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δίπλα από το μη διαθέσιμο προϊόν. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να σας ενημερώσει σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους σας) μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε, με ρητή δήλωσή σας, να ακυρώσετε το σύνολο της παραγγελίας ή να συναινέσετε σε εκτέλεση της παραγγελίας ως προς τα διαθέσιμα προϊόντα.

10. Μπορώ να ελέγξω αν ένα κατάστημα έχει ένα προϊόν σε απόθεμα;

Ναι, μπορείτε. Απλώς επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το κατάστημα που επιθυμείτε και το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας πληροφορήσει αναλυτικά για το προϊόν που ψάχνετε και την διαθεσιμότητά του.

Αναζητήσετε μέσα από τη Λίστα Καταστημάτων μας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα The Body Shop.

11. Πού μπορώ να βρω τους «Όρους Χρήσης»;

Μπορείτε να βρείτε τους «Όρους Χρήσης» εδώ.

12. Τα στοιχεία της χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης μου κάρτας αποθηκεύονται;

Όχι, η Εταιρεία μας δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης Τράπεζας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει. Για το λόγο αυτό η Εταιρεία μας δηλώνει ρητά ότι δεν κάνει επεξεργασία δεδομένων οικονομικού χαρακτήρα και δεν φέρει καμία σχετική ευθύνη.

13. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι τιμές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

14. Τι τρόπους πληρωμής αποδέχεστε;

Μπορείτε να πληρώσετε τις παραγγελίες σας είτε μέσω μίας από τις κύριες πιστωτικές κάρτες όπως η Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners και PayPal. Επίσης μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με αντικαταβολή κατά την παράδοση.

15. Μπορώ να χρησιμοποιήσω PayPal;

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε PayPal για πληρωμές παραγγελιών online ή από το κινητό σας. Σημειώστε ότι, όταν πληρώνετε μέσω Paypal, η διεύθυνση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η διεύθυνση χρέωσης που έχει συμπληρωθεί κατά το στάδιο της ολοκλήρωσης των αγορών σας.

16. Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Προκειμένου να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε για την παραγγελία σας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω της ιστοσελίδας μας, από υπολογιστή ή από κινητό. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παραγγελία σας μέσω του προτεινόμενου ηλεκτρονικού μας καταστήματος, θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να λάβουμε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου. Δυστυχώς σε τηλεφωνικές παραγγελίες, βάσει της σχετικής Νομοθεσίας, δεν μπορούμε να κάνουμε αποδεκτές πληρωμές με τη χρήση χρεωστικών/πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών.

17. Παρέχεται η δυνατότητα συσκευασίας δώρου;

Φυσικά! Εάν επιθυμείτε να στείλετε ένα δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα, μπορείτε να το κάνετε, επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο στο στάδιο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ». Στο αντίστοιχο πεδίο, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των δύο διαθέσιμων ειδών συσκευασίας μας, Premium ή απλή συσκευασία δώρου. Εμείς θα βάλουμε όλη μας την φροντίδα και την αγάπη ώστε να το προετοιμάσουμε, χωρίς να συμπεριλάβουμε μέσα σε αυτό την απόδειξη αγοράς. Το κόστος της Premium συσκευασίας δώρου ανέρχεται στο ποσό των τριών ευρώ (€3,00) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, ενώ η απλή συσκευασία δώρου παρέχεται δωρεάν.