Πληροφορίες Λογαριασμού

1. Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν online Λογαριασμό;

Για να δημιουργήσετε ένα «Λογαριασμό» στην ιστοσελίδα μας, πατήστε το δεύτερο εικονίδιο, επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα («ανθρωπάκι»).

Αυτό θα σας οδηγήσει στη «Δημιουργία Λογαριασμού» κι εν συνεχεία στην εισαγωγή των υποχρεωτικών σας στοιχείων σας.

Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε να εγγραφείτε στο Newsletter της Εταιρείας μας ενώ με τη Δημιουργία Λογαριασμού αποδέχεστε υποχρεωτικά τους Όρους Χρήσης και της Πολιτικής Απορρήτου & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

2. Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω καταχωρήσει στο Λογαριασμό μου;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία σας οποιαδήποτε στιγμή, εισερχόμενοι στο «Λογαριασμό» σας, από όπου κι αν επεξεργάζεστε το προφίλ σας.

3. Πού μπορώ να βρω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Αν επιθυμείτε να δείτε το ιστορικό όλων των παραγγελιών που έχετε κάνει, κάνετε είσοδο στον «Λογαριασμό» σας, επιλέγετε από τη λίστα «Οι παραγγελίες μου» κι εν συνεχεία έχετε πρόσβαση σε όποια παραγγελία θέλετε να δείτε.

Σημαντική επισήμανση: Αν δεν έχετε δημιουργήσει Λογαριασμό και επισκεφθήκατε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης, θα χρειαστεί να λάβετε το email επιβεβαίωσης της αποστολής, για να δείτε την παραγγελία σας.

Υπενθυμίζουμε ότι όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο emails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο email, βρίσκεται και το link για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στo site της εταιρείας courier με την οποία έχετε επιλέξει να παραλάβετε το δέμα σας.

4. Γιατί χρειάζομαι ένα Λογαριασμό “The Body Shop”;

Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε Λογαριασμό “The Body Shop” καθώς μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και να παραγγείλετε σαν επισκέπτης, εάν το προτιμάτε.

Ωστόσο, δημιουργώντας ένα Λογαριασμό στην “The Body Shop”, θα διευκολυνθείτε κατά την επόμενη παραγγελία σας , καθώς θα χρειαστεί να εισάγετε μόνο το email σας και τον κωδικό πρόσβασης σας, ενώ τα υπόλοιπα στοιχεία σας, όπως η διεύθυνσή σας, θα είναι ήδη προσυμπληρωμένα.

5. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Λαμβάνουμε υπόψιν μας πολύ σοβαρά την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, η οποία αποτελεί γνώμονα για τη λειτουργία της Εταιρείας μας. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα «Πολιτική Απορρήτου & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».

Επισημαίνεται ότι δεν καταγράφουμε και δεν τηρούμε στο αρχείο μας πληροφορίες καρτών, παρά μόνον τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται, προκειμένου να αποστείλουμε την παραγγελία σας.

Αν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστο υπολογιστή, είναι προτιμότερο να κάνετε αποσύνδεση από το Λογαριασμό σας, αφού τελειώσετε με τις αγορές σας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε πατώντας πάνω στην ένδειξη «Αποσύνδεση», που βρίσκεται περί το μέσο και αριστερά στην οθόνη σας.

6. Πόσο συχνά θα λαμβάνω email από εσάς;

Από τη στιγμή που έχετε επιλέξει να λαμβάνετε email από εμάς, μέσω της Υπηρεσίας Newsletter θα επικοινωνούμε μαζί σας ανά διαστήματα, προκειμένου να ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα που αφορούν τα προϊόντα μας, καθώς και για τις προωθητικές ενέργειες που μπορείτε να βρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά και τα φυσικά καταστήματα του δικτύου μας. Eπίσης, θα δέχεστε email υπενθύμισης από εμάς για την ολοκλήρωση των αγορών σας σε περίπτωση που έχετε αφήσει προϊόντα στο καλάθι σας.

Επισημαίνεται ότι με την εγγραφή σας στο Newsletter μας έχετε αποδεχτεί τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και σας καλούμε να διαβάσετε τους σχετικούς όρους, προσεκτικά, πριν την αποδοχή τους.