Πληροφορίες αποστολής
1. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία παραγγελίας σας.
Το αυτοματοποιημένο αυτό ηλεκτρονικό μήνυμα, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι το αίτημα της παραγγελίας σας έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης εκ μέρους της Εταιρείας μας.
Εφόσον η Εταιρεία μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την ορθότητα της παραγγελίας, θα σας αποστείλουμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή και η αποστολή της παραγγελίας σας.
Εντός του ανωτέρω email υπάρχει ένας αριθμός εντοπισμού της αποστολής της παραγγελίας σας (tracking reference), τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα της εταιρείας μεταφορών που έχετε επιλέξει. Παραδόσεις γίνονται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών COURIER CENTER, BOX NOW και Speedex.
2. Προσφέρετε Click & Collect;
Ναι, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας μας και να ζητήσετε να την παραλάβετε από το κατάστημα της The Body Shop που σας εξυπηρετεί.
Σημαντική επισήμανση: Η υπηρεσία Click & Collect δεν παρέχεται στο κατάστημα της The Body Shop στην Κεφαλονιά. Για την υπηρεσία υπάρχει χρέωση αποστολής της παραγγελίας σας στο κατάστημα, μέσω των εταιρειών courier που συνεργαζόμαστε.
3. Πού κάνετε παραδόσεις;
Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας τα παραδώσουμε οπουδήποτε εντός της Ελλάδας, μέσω των εταιρειών courier που συνεργαζόμαστε.
4. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την Eταιρεία μας, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Παραδόσεις γίνονται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών COURIER CENTER, BOX NOW και Speedex.
Αν επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας με courier, οι παραδόσεις γίνονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση αποστολής της παραγγελίας σας. Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον. και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Αν επιλέξετε να παραλάβετε εσείς το δέμα σας από μία θυρίδα της BOX NOW, η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα στα σημεία εξυπηρέτησης και μπορείτε να την παραλάβετε 24/7!
5. Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
Εάν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, και γι’ αυτό το λόγο δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, εφόσον λάβετε το email επιβεβαίωσης αποστολής αυτής.
Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο emails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο email, βρίσκεται το link που χρειάζεστε, για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στo site της εταιρείας courier με την οποία έχετε επιλέξει να παραλάβετε το δέμα σας.
6. Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;
Εφόσον η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι στο στάδιο της αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αλλάξετε τη διεύθυνση.
Στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο, για λόγους ταχύτερης εξυπηρέτησής σας, να μας τηλεφωνήσετε στο 800 11 26482 (από σταθερό, χωρίς χρέωση) ή στο +30 210 93 15 907 (από κινητό κι εκτός Ελλάδος), αντί να στείλετε email.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι στην ιστοσελίδα μας, στο στάδιο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ» παρέχεται η δυνατότητα διαφοροποίησης της διεύθυνσης χρέωσης από την διεύθυνση αποστολής, εφόσον επιθυμείτε η παραγγελία να αποσταλεί σε διαφορετικό προορισμό.
Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή δεν παρέχεται στην περίπτωση που επιλέξετε να παραδοθεί η παραγγελία σας σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση πληρωμής.
7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από άλλα καταστήματα εκτός δικτύου “The Body Shop”;
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία.
Ωστόσο μπορείτε αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας μας και να ζητήσετε να την παραλάβετε από ένα συγκεκριμένο κατάστημα της The Body Shop, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Click & Collect.
Σημαντική επισήμανση: Η υπηρεσία Click & Collect δεν παρέχεται στο κατάστημα της The Body Shop στην Κεφαλονιά. Για την υπηρεσία υπάρχει χρέωση αποστολής της παραγγελίας σας στο κατάστημα, μέσω των εταιρειών courier που συνεργαζόμαστε.
8. Μπορώ να παραλάβω την επόμενη ημέρα;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
i. Αποστολή και Παράδοση στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει:
Εάν επιλέξετε σαν μέθοδο αποστολής την ‘Αποστολή με courier’ θα παραλάβετε την παραγγελία σας με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών “Speedex” και “Courier Center”. Η παραγγελία σας παραδίδεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση αποστολής της. Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 εργάσιμες ημέρες επιπλέον. Το σχετικό κόστος διαμορφώνεται ως εξής:
- Standard Delivery (1-3 εργάσιμες ημέρες):
€3,50 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) - Δωρεάν μεταφορικά:
Με αγορές προϊόντων αξίας €35 και άνω
ii. Παραλαβή από BOX NOW Lockers:
Εάν επιλέξετε σαν μέθοδο αποστολής την παραλαβή από ‘Box Now Lockers| Γρήγορη παράδοση, 24/7’ μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας όλο το 24ωρο από ένα αυτόματο μηχάνημα παραλαβής, στην περιοχή που σας εξυπηρετεί. Για την παραλαβή του δέματός σας θα λάβετε μήνυμα με έναν προσωπικό κωδικό, τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προκειμένου να ανοίξει η θυρίδα και να παραλάβετε το δέμα σας.
Το σχετικό κόστος διαμορφώνεται ως εξής:
- Παράδοση εντός 24 ωρών ή εντός της επόμενης ημέρας από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας
€2,50 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) - Δωρεάν μεταφορικά:
Με αγορές προϊόντων αξίας €35 και άνω
9. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;
Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ποια προϊόντα επιλέξατε, μπορείτε να επισκεφθείτε το «Λογαριασμό» σας και πιο συγκεκριμένα την υποενότητα «οι Παραγγελίες μου».
10. Μπορώ να παραλάβω προϊόντα πραγματοποιώντας μία παραγγελία σε διαφορετικές διευθύνσεις;
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε την επιλογή να στείλουμε την παραγγελία σας σε διαφορετικές διευθύνσεις, ήτοι να παραδοθούν διαφορετικά προϊόντα σε διαφορετικές διευθύνσεις.
Ωστόσο, αν επιθυμείτε κάτι τέτοιο, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να την χωρίσετε σε τόσες παραγγελίες, όσοι και οι προορισμοί στους οποίους θέλετε να φτάσουν τα προϊόντα σας.
11. Μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;
Αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας αυθημερόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 800 11 26 482 (από σταθερό, χωρίς χρέωση) ή +30 210 93 15 907 (από κινητό κι εκτός Ελλάδος) και οι συνεργάτες μας θα είναι στην ευχάριστη θέση να σας εξυπηρετήσουν.
12. Ποιες ώρες μπορώ να παραλάβω από τη ΒΟΧ ΝΟW θυρίδα; Έχω πρόσβαση και το βράδυ;
Η ΒΟΧ ΝΟW σας παρέχει τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα! Μόλις λάβετε την ενημέρωση ότι το δέμα σας βρίσκεται στη θυρίδα της επιλογής σας, μπορείτε να το παραλάβετε οποιαδήποτε στιγμή σας εξυπηρετεί, πληκτρολογώντας τον κωδικό που έχετε λάβει. Χωρίς αναμονή, χωρίς ουρές, χωρίς περιορισμούς!
13. Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή και να παραλάβω από θυρίδα;
Μπορείτε! Κατά την επιλογή της μεθόδου πληρωμής, επιλέξτε BOX NOW PAY ON THE GO!. Όταν το δέμα σας φτάσει στη θυρίδα της επιλογής σας, θα λάβετε μήνυμα με το link για την πληρωμή της παραγγελίας σας, η οποία πραγματοποιείται σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον. Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας όποτε το θελήσετε, ακόμα και όταν βρίσκεστε μπροστά από τη θυρίδα. Όταν εξοφλήσετε την παραγγελία σας, ο κωδικός ενεργοποιείται άμεσα και μπορείτε να τον πληκτρολογήσετε για να ανοίξει η θυρίδα και να παραλάβετε τα αγαπημένα σας προϊόντα!
14. Πόσος χρόνος χρειάζεται από την εξόφληση του ποσού την αντικαταβολής μέχρι την ενεργοποίηση του κωδικού παραλαβής στη θυρίδα;
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, ο κωδικός σας είναι πλέον ενεργός και μπορείτε να τον πληκτρολογήσετε για να ανοίξει η θυρίδα και να παραλάβετε το δέμα σας!
15. Στην οθόνη της BOX NOW θυρίδας εμφανίζεται το μήνυμα ‘Εκκρεμεί πληρωμή’. Τι σημαίνει αυτό;
Αυτό σημαίνει ότι έχετε επιλέξει να εξοφλήσετε την παραγγελίας σας με αντικαταβολή μέσω payment link. Ολοκληρώστε την πληρωμή σας, πατώντας στον σύνδεσμο που έχετε λάβει στο κινητό ή στο e-mail σας. Αμέσως θα μεταφερθείτε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή με χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, ο κωδικός σας ενεργοποιείται άμεσα και μπορείτε να τον πληκτρολογήσετε εκ νέου.
16. Πόσο καιρό θα παραμείνει η παραγγελία μου στη BOX NOW θυρίδα;
Η παραγγελία σας θα παραμείνει στη θυρίδα της επιλογής σας για 48 ώρες. Πριν από την εκπνοή αυτού του χρονικού διαστήματος, θα λάβετε και μία υπενθύμιση στο κινητό ή το email σας. Επίσης, μπορείτε να παρατείνετε για ακόμα 24 ώρες την παραμονή του δέματός σας στη θυρίδα, εύκολα και γρήγορα μέσω της ιστοσελίδας της BOX NOW ή καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο 2111005301.
17. Τι γίνεται την ημέρα που παραδίνεται η παραγγελία μου στη θυρίδα;
Μόλις η παραγγελία σας τοποθετηθεί στη θυρίδα, θα λάβετε μήνυμα με τον κωδικό που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για την παραλαβή του δέματός σας. Το ίδιο μήνυμα περιέχει και οδηγίες για τη μετάβαση στο σημείο που βρίσκεται η θυρίδα της επιλογής σας. Πληκτρολογήστε τον κωδικό σας και η θυρίδα μέσα στην οποία βρίσκεται η παραγγελία σας θα ανοίξει αμέσως. Όταν παραλάβετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει σωστά το πορτάκι της θυρίδας.
18. Αντιμετωπίζω πρόβλημα στην χρήση του locker. Τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε, επικοινώνησε με το 211 100 5301 ή στο care@boxnow.gr για άμεση υποστήριξη.
19. Είναι ασφαλές να παραλάβω από θυρίδα;
Ναι, είναι! Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή μέσα από https://track.boxnow.gr/track, εισάγοντας τον αριθμό αποστολής της στο αντίστοιχο πεδίο αναζήτησης. Επιπλέον, λαμβάνετε ειδοποιήσεις για κάθε στάδιο στο οποίο βρίσκεται το δέμα σας, είτε στο κινητό σας, είτε στο email που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας, ενώ ο κωδικός παραλαβής από τη θυρίδα της BOX NOW αποστέλλεται μόνο σε εσάς.