Πληροφορίες αποστολής
1. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία παραγγελίας σας.
Το αυτοματοποιημένο αυτό ηλεκτρονικό μήνυμα, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι το αίτημα της παραγγελίας σας έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης εκ μέρους της Εταιρείας μας.
Εφόσον η Εταιρεία μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την ορθότητα της παραγγελίας, θα σας αποστείλουμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή και η αποστολή της παραγγελίας σας.
Εντός του ανωτέρω email υπάρχει ένας αριθμός εντοπισμού της αποστολής της παραγγελίας σας (tracking reference), τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε, πατώντας εδώ.
2. Προσφέρετε Click & Collect;
Ναι, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας μας και να ζητήσετε να την παραλάβετε από το κατάστημα της The Body Shop που σας εξυπηρετεί.
Σημαντική επισήμανση: Η υπηρεσία Click & Collect δεν παρέχεται στο κατάστημα της The Body Shop στην Κεφαλονιά. Για την υπηρεσία υπάρχει χρέωση αποστολής της παραγγελίας σας στο κατάστημα, μέσω της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.
3. Πού κάνετε παραδόσεις;
Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας τα παραδώσουμε οπουδήποτε εντός της Ελλάδας, μέσω της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.
4. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την Eταιρεία μας, την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας, η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 εργάσιμες ημέρες επιπλέον.
5. Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
Εάν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, και γι’ αυτό το λόγο δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, εφόσον λάβετε το email επιβεβαίωσης αποστολής αυτής.
Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο emails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο email, βρίσκεται το link που χρειάζεστε, για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στo site της εταιρείας courier Speedex.
6. Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;
Εφόσον η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι στο στάδιο της αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αλλάξετε τη διεύθυνση.
Στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο, για λόγους ταχύτερης εξυπηρέτησής σας, να μας τηλεφωνήσετε στο 800 11 26482 (από σταθερό, χωρίς χρέωση) ή στο +30 210 93 15 907 (από κινητό κι εκτός Ελλάδος), αντί να στείλετε email.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι στην ιστοσελίδα μας, στο στάδιο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ» παρέχεται η δυνατότητα διαφοροποίησης της διεύθυνσης χρέωσης από την διεύθυνση αποστολής, εφόσον επιθυμείτε η παραγγελία να αποσταλεί σε διαφορετικό προορισμό.
Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή δεν παρέχεται στην περίπτωση που επιλέξετε να παραδοθεί η παραγγελία σας σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση πληρωμής.
7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από άλλα καταστήματα εκτός δικτύου “The Body Shop”;
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία.
Ωστόσο μπορείτε αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας μας και να ζητήσετε να την παραλάβετε από ένα συγκεκριμένο κατάστημα της The Body Shop, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Click & Collect.
Σημαντική επισήμανση: Η υπηρεσία Click & Collect δεν παρέχεται στο κατάστημα της The Body Shop στην Κεφαλονιά. Για την υπηρεσία υπάρχει χρέωση αποστολής της παραγγελίας σας στο κατάστημα, μέσω της εταιρείας courier που συνεργαζόμαστε.
8. Μπορώ να παραλάβω την επόμενη ημέρα;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον.
Standard Delivery (1-3 εργάσιμες ημέρες):
* Ελλάδα: 1,90€ (πλέον ΦΠΑ)
Στο e-mail αποστολής υπάρχει ένας αριθμός εντοπισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier Speedex.
Ωστόσο, αν θέλετε να διασφαλίσετε την παραλαβή της παραγγελίας σας την επόμενη ημέρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800 11 26 482 ή στο +30 210 93 15 907, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε από τους συνεργάτες μας.
9. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;
Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ποια προϊόντα επιλέξατε, μπορείτε να επισκεφθείτε το «Λογαριασμό» σας και πιο συγκεκριμένα την υποενότητα «οι Παραγγελίες μου».
10. Μπορώ να παραλάβω προϊόντα πραγματοποιώντας μία παραγγελία σε διαφορετικές διευθύνσεις;
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε την επιλογή να στείλουμε την παραγγελία σας σε διαφορετικές διευθύνσεις, ήτοι να παραδοθούν διαφορετικά προϊόντα σε διαφορετικές διευθύνσεις.
Ωστόσο, αν επιθυμείτε κάτι τέτοιο, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να την χωρίσετε σε τόσες παραγγελίες, όσοι και οι προορισμοί στους οποίους θέλετε να φτάσουν τα προϊόντα σας.
11. Μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;
Αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας αυθημερόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 800 11 26 482 (από σταθερό, χωρίς χρέωση) ή +30 210 93 15 907 (από κινητό κι εκτός Ελλάδος) και οι συνεργάτες μας θα είναι στην ευχάριστη θέση να σας εξυπηρετήσουν.