Πολιτική Επιστροφών
1. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής των προϊόντων;
Στόχος μας είναι όλα μας τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση και να ανταποκρίνονται πλήρως στις επιθυμίες και στις ανάγκες σας. Αν δεν είσαστε ικανοποιημένοι από την ποιότητα των αγαθών μας για οποιονδήποτε λόγο, θα θέλαμε να το γνωρίζουμε για να βελτιωθούμε όπου απαιτείται.
Παρακαλούμε για το λόγο αυτό, όπως μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημά σας. Προς το σκοπό αυτό, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε πατήστε εδώ.
2. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω χρήματα από την επιστροφή παραγγελίας;
Εφόσον υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση. Προς το σκοπό αυτό μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης, το οποίο μπορείτε να βρείτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Εν συνεχεία, μπορείτε να το αποστείλετε είτε με ταχυδρομείο στη διεύθυνση: GINKGO ΕΠΕ- Γρηγορίου Λαμπράκη αρ.1 & Κυψέλης, Τ.Κ. 164 52, Αργυρούπολη είτε, εφόσον το σκανάρετε, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: support@thebodyshop.gr
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε πατήστε εδώ.
3. Πλήρωσα μέσω Paypal. Πώς θα λάβω πίστωση σε περίπτωση που επιστρέψω τα προϊόντα;
Εάν έχετε πληρώσει μέσω PayPal, προκειμένου να λάβετε επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να επιστρέψετε τα προϊόντα, σύμφωνα με τους Όρους χρήσης που έχετε αποδεχτεί, στη διεύθυνση : GINKGO ΕΠΕ, Γρηγορίου Λαμπράκη αρ. 1 & Κυψέλης, Τ.Κ. 164 52, Αργυρούπολη.
Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σχετική Πίστωση κι αφού ασκήσετε το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από την πώληση, πρέπει να τηρήσετε απαρέγκλιτα τους Όρους που αναφέρονται σχετικώς.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε πατήστε εδώ.
4. Ποια στοιχεία χρειάζομαι για να αλλάξω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα “The Body Shop”;
Αλλαγές προϊόντων και δώρων πραγματοποιούνται με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής ή της κάρτας αλλαγής (σε περίπτωση δώρου) εντός 20 ημερών από την ημερομηνία αγοράς ή από την ημερομηνία που αναγράφεται στην κάρτα αλλαγής, στην τιμή του προϊόντος που αναγράφεται στην απόδειξη λιανικής και εφόσον το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί.
Αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και κατά την περίοδο των εκπτώσεων σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της “The Body Shop” στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και των αγορών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα The Body Shop.
Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε προϊόντα εκστρατείας καθώς και επιστροφή χρημάτων σε αλλαγές προϊόντων ή δώρων.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων μπορεί να πραγματοποιείται με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής ή κάρτας αλλαγής και εφόσον το προϊόν κριθεί ελαττωματικό, ο καταναλωτής διατηρεί και το δικαίωμα της επιστροφής χρημάτων, ποσού ανάλογου της αξίας του προϊόντος. Για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων στα φυσικά μας καταστήματα. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή αντικατάσταση των προϊόντων.
5. Πόσο χρόνο έχω για να επιστρέψω ένα προϊόν, για οποιοδήποτε λόγο και αναιτιολόγητα;
Εφόσον η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχθεί ή υποστεί φθορές, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημέρων από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Η επιστροφή των προϊόντων στην “The Body Shop”, παρακαλούμε να γίνει μαζί με την συμπληρωμένη φόρμα του ‘Εντύπου υπαναχώρησης’.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε πατήστε εδώ.
6. Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αποκτήσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να το κάνετε εύκολα, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, με δύο τρόπους:
Απευθείας στο ηλεκτρονικό κατάστημα: Συμπληρώστε το έντυπο υπαναχώρησης και στείλτε μας το προϊόν με δικά σας έξοδα αποστολής στην ακόλουθη διεύθυνση:
GINKGO ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ»,
Γρηγορίου Λαμπράκη 1 & Κυψέλης, 164 52, Αργυρούπολη, Δευτέρα- Παρασκευή 08:30-16:30 (εκτός αργιών).
Σε ένα από τα φυσικά μας καταστήματα: Επισκεφθείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα της The Body Shop και το προσωπικό μας θα είναι στην ευχάριστη θέση να σας εξυπηρετήσει. Για παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων στα φυσικά μας καταστήματα. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή αντικατάσταση των προϊόντων.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε να έχετε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και το προϊόν να είναι άθικτο, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του.
Σημείωση: Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε προϊόντα εκστρατείας.