ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για παραγγελίες 35€ και άνω
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 35€

Καλώς ορίσατε στην εξυπηρέτηση πελατών

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Phone
800 11 26 482
Απο σταθερό χωρίς χρέωση
(+30) 210 93 15 907
Απο κινητό & εκτός Ελλάδας
Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα - Παρασκευή: 8:30 - 16:30

EΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω χρήματα από την επιστροφή παραγγελίας;
2. Πλήρωσα μέσω Paypal. Πώς θα λάβω πίστωση;
3. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής των προϊόντων;
4. Ποια στοιχεία χρειάζομαι για να αλλάξω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα The Body Shop;
5. Πόσο χρόνο έχω για να επιστρέψω ένα προϊόν;
6. Πλήρωσα χρησιμοποιώντας Paypal on line. Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου σε ένα κατάστημα;

1. Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να λάβω χρήματα από την επιστροφή παραγγελίας;

Εφόσον υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση. Προς το σκοπό αυτό μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης, το οποίο μπορείτε να βρείτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Μπορείτε να αποστείλετε το έντυπο υπαναχώρησης είτε με ταχυδρομείο στη διεύθυνση Γρηγορίου Λαμπράκη & Κυψέλης 1, 164 52 Αργυρούπολη είτε με φαξ στο 210-9315903 είτε, εφόσον το σκανάρετε, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε εδώ.

2. Πλήρωσα μέσω Paypal. Πώς θα λάβω πίστωση;

Εάν έχετε πληρώσει μέσω PayPal, προκειμένου να λάβετε επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να επιστρέψετε τα προϊόντα στην διεύθυνση Γρηγορίου Λαμπράκη 1 & Κυψέλης, Τ.Κ. 164 52 , Αργυρούπολη.

Εφόσον υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Η επιστροφή των προϊόντων στην The Body Shop, παρακαλούμε να γίνει μαζί με την συμπληρωμένη φόρμα του ‘Εντύπου υπαναχώρησης’.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε εδώ.

3. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής των προϊόντων;

Στόχος μας είναι όλα μας τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν δεν είσαστε ευχαριστημένοι για οποιονδήποτε λόγο, θα θέλαμε να το γνωρίζουμε.

Για τον λόγο αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε εδώ.

4. Ποια στοιχεία χρειάζομαι για να αλλάξω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα The Body Shop;

Αλλαγές προϊόντων και δώρων πραγματοποιούνται με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής ή κάρτας αλλαγής εντός 20 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, στην τιμή του προϊόντος που αναγράφεται στην απόδειξη λιανικής και εφόσον το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί.

Αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και την περίοδο των εκπτώσεων σε όλα τα καταστήματα του δικτύου της The Body Shop στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και των αγορών που γίνονται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.thebodyshop.gr.

Οι επιστροφές των προϊόντων που έχουν αγοραστεί κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου Mid Season Sale θα πραγματοποιούνται με την τρέχουσα τιμή πώλησης των προϊόντων.

Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε προϊόντα εκστρατείας καθώς και επιστροφή χρημάτων σε αλλαγές προϊόντων ή δώρων.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων πραγματοποιείται με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής ή κάρτας αλλαγής και εφόσον το προϊόν κριθεί ελαττωματικό, ο καταναλωτής διατηρεί και το δικαίωμα της επιστροφής χρημάτων ανάλογης της αξίας του προϊόντος.

5. Πόσο χρόνο έχω για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εφόσον το προϊόν είναι κλειστό, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημέρων.

Η επιστροφή των προϊόντων στην The Body Shop, παρακαλούμε να γίνει μαζί με την συμπληρωμένη φόρμα του ‘Εντύπου υπαναχώρησης’.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε εδώ.

6. Πλήρωσα χρησιμοποιώντας Paypal on line. Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου σε ένα κατάστημα;

Δυστυχώς, αν έχετε αγοράσει προϊόντα on line και έχετε πληρώσει μέσω Paypal, δεν μπορείτε να τα επιστρέψετε σε ένα κατάστημα της The Body Shop.

Προς τον σκοπό αυτό και εφόσον το προϊόν είναι κλειστό, μπορείτε να μας αποστείλλετε συμπληρωμένη την φόρμα του ‘Εντύπου υπαναχώρησης’.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ πατήστε εδώ.