ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ - ΑΝΩ ΤΩΝ 50€
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

Καλώς ορίσατε στην εξυπηρέτηση πελατών

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Phone
800 11 26 482
Απο σταθερό χωρίς χρέωση
(+30) 210 93 15 907
Απο κινητό & εκτός Ελλάδας
Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα - Παρασκευή: 8:30 - 16:30

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
2. Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
3. Γιατί δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου;
4. Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς;
5. Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή της παραγγελίας μου;
6. Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να δημιουργήσω λογαριασμό;
7. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
8. Πώς μπορώ να διορθώσω την διεύθυνση παράδοσης όταν ολοκληρώνω την παραγγελία μέσω PayPal;
9. Πώς θα επιβεβαιώσετε την παραγγελία μου;
10. Τι γίνεται όταν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο ή μη διαθέσιμο;
11. Μπορώ να ελέγξω αν ένα κατάστημα έχει ένα προϊόν σε απόθεμα;
12. Πού μπορώ να βρω τους “Όρους και Προϋποθέσεις”;
13. Τα στοιχεία της χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης μου κάρτας αποθηκεύονται;
14. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;
15. Τι τρόπους πληρωμής αποδέχεστε;
16. Μπορώ να χρησιμοποιήσω PayPal;
17. Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;
18. Παρέχεται η δυνατότητα συσκευασίας δώρου;

1. Μπορω να ακυρωσω την παραγγελια μου;

Μπορείτε να αλλάξετε άποψη και να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, από την ημερομηνία που παραλάβατε τα προϊόντα μας.
Εάν αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που καταβάλατε για την αγορά των προϊόντων, καθώς και το ποσό που επιβαρυνθήκατε για τα έξοδα παράδοσης αυτών (πλην των συμπληρωματικών εξόδων αν επιλέξατε ακριβότερο τρόπο παράδοσης).
Αναλυτική πληροφόρηση μπορείτε να βρείτε εδώ

Σημείωση : Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς, σε άψογη κατάσταση, επιβαρυνόμενοι των εξόδων επιστροφής.

2. Πως μπορω να κανω αλλαγες στην παραγγελια μου;

Αλλαγές στην παραγγελία σας μπορούν να γίνουν από εσάς σε οποιοδήποτε σημείο, εφόσον βρίσκεστε στην διαδικασία παραγγελίας.
Μετά την υποβολή και πληρωμή της, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές σε αυτήν. Ωστόσο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, αν επιθυμείτε την ακύρωση ή τροποποίηση της παραγγελίας σας, μετά την υποβολή της και πριν την παράδοση των προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

3. Γιατί δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου;

Εάν δεν έχετε λάβει email που να επιβεβαιώνει την παραγγελία σας, μπορείτε είτε να ελέγξετε το status της παραγγελίας στο λογαριασμό σας, είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ και θα το ελέγξουμε εμείς για εσάς.

4. Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς;

Όταν ολοκληρώνεται μια online παραγγελία, θα πρέπει να δείτε μια σελίδα που εμφανίζει την παραγγελία σας και τους όρους πληρωμής. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση, σας στέλνουμε ένα email που επιβεβαιώνει ότι λάβαμε επιτυχώς το αίτημα της παραγγελίας σας. Εφόσον ελέγξουμε τα στοιχεία της, θα σας αποστείλουμε δεύτερο email, με το οποίο θα επιβεβαιώνουμε την αποδοχή αυτής. Μπορείτε επίσης, να μπείτε στον ‘Λογαριασμό’ σας (http://thebodyshop.gr/account) και να ελέγξετε τις πρόσφατες παραγγελίες σας.

5. Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή της παραγγελίας μου;

Παρακαλούμε, ελέγξτε προσεκτικά ότι έχετε εισάγει σωστά τα στοιχεία της κάρτας σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση τιμολόγησης της κάρτας σας ταυτίζεται με την διεύθυνση τιμολόγησης της παραγγελίας σας. Για περαιτέρω διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά (80011-26482) ή να επισκεφθείτε την σελίδα μας στο site.

6. Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς να δημιουργήσω λογαριασμό;

Ναι, μπορείτε να δώσετε παραγγελία ως επισκέπτης, χωρίς να είστε υποχρεωμένος να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ακόμα και τότε θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ορισμένα από τα στοιχεία σας, προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, όπως το email σας και την διεύθυνσή σας. Όχι περισσότερα όμως από όσα θα χρειαστούμε για να ξέρουμε πού θα στείλουμε την παραγγελία σας!

7. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Δυστυχώς, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τον τρόπο πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Εάν χρειάζεστε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, για οποιοδήποτε λόγο, σας παρακαλούμε να δείτε τις σχετικές οδηγίες στο ‘Δικαίωμα Υπαναχώρησης’.

8. Πώς μπορώ να διορθώσω την διεύθυνση παράδοσης όταν ολοκληρώνω την παραγγελία μέσω PayPal;

Εάν αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο site μας μέσω PayPal, σας ενημερώνουμε ότι η διεύθυνση που χρησιμοποιείτε για την παράδοση, αυτόματα ενημερώνεται από την καθορισμένη ως προεπιλογή στον PayPal λογαριασμό σας.
Όταν ολοκληρώνετε την παραγγελία σας και επιλέγετε πληρωμή μέσω PayPal, θα ερωτηθείτε για την είσοδό σας στον PayPal λογαριασμό σας. Θα χρειαστεί να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης, όπως ακολούθως εμφανίζεται, εάν επιθυμείτε η παράδοση να γίνει σε εναλλακτική διεύθυνση.

9. Πώς θα επιβεβαιώσετε την παραγγελία μου;

Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο e-mails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Αυτό το δεύτερο email, περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες : Προϊόντα που αγοράσατε, πληροφορίες πληρωμής, τρόπο και στοιχεία παράδοσης, tracking number (εάν υπάρχει).
Εάν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν λάβετε αυτό το email, ελέγξτε τον φάκελο spam and/or junk mails.
Εάν δεν βρίσκετε το email και το χρειάζεστε, επικοινωνήστε στο [email protected] και θα το κάνουμε εμείς για εσάς. Μπορείτε επίσης να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας, εάν επισκεφθείτε το ‘Ιστορικό παραγγελιών’, που θα βρείτε στον ‘Λογαριασμό’, μετά την είσοδό σας σε αυτόν (thebodyshop.gr/login).

10. Τι γίνεται όταν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο ή μη διαθέσιμο;

Η εταιρεία μας θα ενημερώνει για τυχόν μη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις που θα αναρτώνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δίπλα από το μη διαθέσιμο προϊόν. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να σας ενημερώσει σε περίπτωση επιγενόμενης (μετά την υποβολή παραγγελίας εκ μέρους σας) μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε, με ρητή δήλωσή σας, να ακυρώσετε το σύνολο της παραγγελίας ή να συναινέσετε σε εκτέλεση της παραγγελίας ως προς τα διαθέσιμα προϊόντα.

11. Μπορώ να ελέγξω αν ένα κατάστημα έχει ένα προϊόν σε απόθεμα;

Ναι, μπορείτε. Απλώς επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το δικό σας τοπικό κατάστημα και θα σας πληροφορήσουν αναλυτικά για το προϊόν που ψάχνετε.
Εναλλακτικά, έχετε την δυνατότητα να αναζητήσετε μέσα από την ‘Λίστα Καταστημάτων’ το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα και να πραγματοποιήσετε της αγορές σας. (τηλεφωνήστε πριν το επισκεφθείτε για να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητά του).

12. Πού μπορώ να βρω τους “Όρους και Προϋποθέσεις”;

Μπορείτε να βρείτε τους ‘Όρους και προϋποθέσεις’ εδώ και να τους αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας σε μορφή pdf από το ακόλουθο Link.

13. Τα στοιχεία της χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης μου κάρτας αποθηκεύονται;

Όχι, εμείς δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει.

14. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι τιμές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

15. Τι τρόπους πληρωμής αποδέχεστε;

Μπορείτε να πληρώσετε τις παραγγελίες σας είτε μέσω μίας από τις κύριες πιστωτικές κάρτες όπως η Visa, MasterCard, Maestro, American Express αλλά και PayPal. Επίσης μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με αντικαταβολή κατά την παράδοση.

16. Μπορώ να χρησιμοποιήσω PayPal;

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε PayPal για πληρωμές παραγγελιών online ή από το κινητό σας. Παρακαλώ, σημειώστε ότι όταν πληρώνετε μέσω Paypal, η διεύθυνση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η προεπιλεγμένη διεύθυνση σε αυτόν τον λογαριασμό. Επίσης, η ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιείτε για να εισέλθετε στο Paypal, είναι αυτή στην οποία και θα σταλεί το email επιβεβαίωσης.

17. Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Προκειμένου να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε για την παραγγελία σας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω του website, από υπολογιστή ή από κινητό.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παραγγελία σας μέσω του προτεινόμενου ηλεκτρονικού μας καταστήματος, θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να λάβουμε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου.
Δυστυχώς σε τηλεφωνικές παραγγελίες δεν μπορούμε να κάνουμε αποδεκτές χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.

18. Παρέχεται η δυνατότητα συσκευασίας δώρου;

Φυσικά! Εάν επιθυμείτε να στείλετε ένα δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα, μπορείτε να το πραγματοποιήσετε τικάροντας το ανάλογο πεδίο στο στάδιο της Παράδοσης και εμείς θα αναλάβουμε να το συσκευάσουμε, χωρίς να συμπεριλάβουμε μέσα σε αυτό την απόδειξη αγοράς.
Το κόστος της συσκευασίας δώρου ανέρχεται στα 2,44 ευρώ πλέον ΦΠΑ.