ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ - ΑΝΩ ΤΩΝ 50€
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!

Καλώς ορίσατε στην εξυπηρέτηση πελατών

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Phone
800 11 26 482
Απο σταθερό χωρίς χρέωση
(+30) 210 93 15 907
Απο κινητό & εκτός Ελλάδας
Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα - Παρασκευή: 8:30 - 16:30

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

1. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
2. Προσφέρετε Click & Collect;
3. Πού κάνετε παραδόσεις;
4. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;
5. Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;
6. Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;
7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από άλλα καταστήματα;
8. Μπορώ να παραλάβω την επόμενη ημέρα;
9. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;
10. Μπορώ να παραλάβω σε διαφορετικές διευθύνσεις;
11. Μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;

1. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία παραγγελίας σας.

Το αυτοματοποιημένο αυτό ηλεκτρονικό μήνυμα, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι το αίτημα της παραγγελίας σας έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης εκ μέρους της εταιρείας μας.

Εφόσον η εταιρεία μας επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την ορθότητα της παραγγελίας, θα σας αποστείλουμε νέο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο θα επιβεβαιώνεται η αποδοχή της παραγγελίας.

Υπάρχει ένας σύνδεσμος " tracking reference " στο e-mail αποστολής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier, πατώντας εδώ.

2. Προσφέρετε Click & Collect;

Ναι, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας on line και να ζητήσετε να την παραλάβετε από ένα συγκεκριμένο κατάστημα της The Body Shop!

Σημείωση: Δεν μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που αγοράσατε online από τα ακόλουθα καταστήματα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, Αλεξανδρούπολης και Κεφαλλονιάς.

3. Πού κάνετε παραδόσεις;

Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας τα παραδώσουμε οπουδήποτε εντός της Ελλάδας ή την Κύπρο. Δεν παραδίδουμε σε άλλη χώρα, αλλά μπορείτε να ελέγξετε εάν υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα της The Body Shop στην χώρα σας από εδώ

4. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να παραδοθεί η παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας, η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον.

Για την χώρα της Κύπρου οι παραδόσεις γίνονται εντός 2-5 ημερών.
Standard Delivery (1-3 εργάσιμες ημέρες):

  • Ελλάδα: 1,90€ (πλέον ΦΠΑ)
  • Κύπρος: 12,00€ (πλέον ΦΠΑ)

Στο e-mail αποστολής υπάρχει ένας σύνδεσμος " tracking reference ", που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier Speedex.

5. Δεν έχω λογαριασμό. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Εάν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, και γι’αυτόν τον λόγο δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, εφόσον λάβετε το mail επιβεβαίωσης αποστολής αυτής.

Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε δύο e-mails. Το πρώτο είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και το δεύτερο η επιβεβαίωση της αποστολής. Σε αυτό το δεύτερο mail, βρίσκεται το link που χρειάζεστε, για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στo site της εταιρείας courier Speedex.

6. Πώς μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής;

Εφόσον η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι στο στάδιο της αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αλλάξετε την διεύθυνση.

Στην περίπτωση αυτή είναι προτιμότερο να μας τηλεφωνήσετε στο 80011 26482, αντί να στείλετε e-mail.

Σημείωση: Στην ιστοσελίδα μας, παρέχεται η δυνατότητα διαφοροποίησης της διεύθυνσης χρέωσης από την διεύθυνση αποστολής, εφόσον επιθυμείτε η παραγγελία να αποσταλεί σε διαφορετικό προορισμό.

Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή δεν παρέχεται στην περίπτωση που επιλέξετε να παραδοθεί η παραγγελία σας σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση πληρωμής.

7. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από άλλα καταστήματα;

Όχι. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία.

Ωστόσο μπορείτε αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας on line και να ζητήσετε να την παραλάβετε από ένα συγκεκριμένο κατάστημα της The Body Shop!

Σημείωση: Δεν μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που αγοράσατε online από τα ακόλουθα καταστήματα: Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, Αλεξανδρούπολης και Κεφαλλονιάς.

8. Μπορώ να παραλάβω την επόμενη ημέρα;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Οι παραδόσεις γίνονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Για απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχές Περιφέρειας η παράδοση ενδέχεται να χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον.

Για την χώρα της Κύπρου οι παραδόσεις γίνονται εντός 2-5 ημερών.
Standard Delivery (1-3 εργάσιμες ημέρες):
* Ελλάδα: 1,90€ (πλέον ΦΠΑ)
* Κύπρος: 12,00€ (πλέον ΦΠΑ)

Στο e-mail αποστολής υπάρχει ένας σύνδεσμος " tracking reference ", που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παραγγελία σας στο site της εταιρίας courier Speedex.

Ωστόσο, αν θέλετε να διασφαλίσετε την παραλαβή της παραγγελίας σας την επόμενη ημέρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 80011 26482, προκειμένου να εξυπηρετηθείτε από τους συνεργάτες μας.

9. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;

Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα στοιχεία της παραγγελίας σας και ποια προϊόντα επιλέξατε, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ‘Λογαριασμό’ σας , όπως φαίνεται παρακάτω:

Πατήστε επάνω στην ένδειξη ‘Λογαριασμός’, για να εισέλθετε στην σελίδα του λογαριασμού σας.

Στην συνέχεια, πατήστε επάνω στον αριθμό παραγγελίας, όπως ακολούθως εμφανίζεται.

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών Speedex και με το tracking reference να δείτε την πορεία της.

10. Μπορώ να παραλάβω σε διαφορετικές διευθύνσεις;

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε την επιλογή να στείλουμε την παραγγελία σας σε διαφορετικές διευθύνσεις.
Ωστόσο, αν επιθυμείτε κάτι τέτοιο, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να την χωρίσετε σε τόσες παραγγελίες, όσοι και οι προορισμοί στους οποίους θέλετε να φτάσει.

11. Μπορώ να παραλάβω αυθημερόν;

Αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας αυθημερόν, παρακαλούμε επικοινωνείστε με το 80011 26482 και οι συνεργάτες μας θα είναι στην ευχάριστη θέση να σας εξυπηρετήσουν.